Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2008 21:49 - За лудостта и целите през новата година
Автор: ioni91 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 647 Коментари: 0 Гласове:
0



Лудосттта е едно такова разтегливо понятие. Напоследък имам прекалено много излишна енергия. Чак да ми завиди човек в това студено, мрачно време как намирам сили да се движа, а аз пък даже си имам енергия в резерв. А именно напук на времето настроението ми е перфектно, но в никакъв случай коледно. Обаче все пак в духа на настъпващите празници (особено Нова година) реших да си съставя списък на целите за 2009-та. Хем ще си размърдам малко мозъчните клетки, хем ще изхабя малко време и излишна енергия. 
Първо -  да започна да мисля повече за себе си и по-малко за другите ( не включвам родители и роднини). 
Второ - да наблегна на ученето, да хвана стипендия за отличен успех и да започна да се готвя за кандидатстудентските изпити. 
Трето - да изкарам незабравимо лято. 
Четвърто - да започна да пиша по-често, да чета повече. 
Пето - да се запозная с нови хора. 
Шесто - да постигна мечтаната фигура. 
Седмо - може би да се влюбя отново. 

Мхм. Луда съм си и то за връзване. Но не ме интересува, вече имам план за действие за новата година. Весели празници на всички и повече коледно настроение.


Тагове:   новата,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ioni91
Категория: Други
Прочетен: 31968
Постинги: 21
Коментари: 13
Гласове: 54
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930